تبلیغات
badansaz - موارد کاهش عضله سازی
 
 

انچه باعث کاهش عضله سازی میشود

سه نکته که باعث کاهش عضله سازی شما میشود. 

۱-انجام ندادن حرکات کششی ممکن است احمقانه به نظر برسد.اما حقیقت دارد حرکات کششی از اسیب دیدگی جلو گیری میکند.محدوده حرکتی عضلات شما را افزایش می دهدو سرعت ترمیم بدن را بالا میبرد.کشش باعث ایجاد فضا برای فیبر های عضلانی که برای بزرگ کردن ان تمرین میکنید میشود و به بدن این امکان را می دهد که قدرت و توده عضلانیش را افزایش دهد.

۲-عدم استراحت کافی بدن شما در طول شب فیبر های عضلانیتان را ترمیم میکند .بنا بر این استراحت عامل مهمی در رشد توده عضلانی است.اگر به اندازه کافی نخوابید رشد عضلاتتان کاهش می یابد .همچنین بدن شما قادر نخواهد بود که به اندازه کافی هورمون های عضله سازی  که عامل مهمی در رشد عضلانی هستند را تولید کند.

۳-انجام تمرینات تکراری

اگر یک برنامه تمرینی تکراری را هفته ها و ماه ها دنبال کنید بدنتان به این حرکات عادت می کند.کسانی که وزنه های تمرینی را افزایش نمی دهند تکرارهای بیشتری انجام نمیدهند یا حرکات را هم تغییر نمی دهند. هرگز رشد عضلانی واقعی را تجربه نخواهند کرد.



 

شارژ ایرانسل

فال حافظ